תושבי הגוש למען צה"ל

    דוד קורצווייל 1 Comment on תושבי הגוש למען צה"ל
    19:00
    15.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גלנט: "לא אסכים לשלטון צבאי בעזה"; נתניהו: "מנותק מהמציאות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז החל מבצע "שובו בנים" כוחות ביטחון רבים וביניהם גם חיילי מילואים הגיעו לאזור גוש –עציון. יחידות צה"ל שונות אף התמקמו בלב יישובי המועצה, ולחלקם הורו גם להתכונן לשהייה ממושכת במקום.

    עם היוודע הגעתם של הכוחות הרבים לאזור, תושבי גוש עציון נקראו על ידי המועצה האזורית גוש- עציון לפתוח את ביתם, לארח את החיילים ולאפשר להם מקלחת חמה. תושבי גוש-עציון ששמעו על כך נרתמו מיד למשימה, והחיילים "שודכו" למשפחות מארחות בישובים השונים.

    אל "הפינה החמה" הממוקמת בצומת גוש עציון, המהווה נקודת התרעננות לחיילים באזור, הגיעו בימים האחרונים מבקרים רבים, תושבי גוש עציון ואזרחים מכל רחבי הארץ שביקשו לפנק את החיילים וכוחות הביטחון הפועלים באזור. המבקרים הביאו עמם חבילות שי, עוגות, חטיפים, פירות, שתייה קלה ועוד.
    כאשר כל שלוש שעות יוצא רכב עמוס כל טוב "מהפינה החמה" ליעדים השונים בגזרה, בהם לוקחים החיילים חלק במבצע.

    במועצה האזורית גוש עציון מדווחים על כ-5000 חבילות שי שנארזו על ידי נוער גוש-עציון ומתנדבים מהאזור, ולמעלה מ-7000 עוגות וחטיפים שהובאו ע"י האזרחים. בשל הכמויות האדירות של הצ'ופרים שזרמו השבוע "לפינה החמה" , חלק מהחבילות השי והמשלוחים שהתקבלו במקום הועברו ליחידות צה"ל בשומרון ובצפון הארץ.

    "הפינה החמה" פתוחה מידי יום משבע בבקר עד תשע בערב, ובעקבות המבצע הרחיבה את פעילותה עד חצות. ניתן להמשיך לשלוח עוגות ופינוקים ותרומות לפינה החמה דרך קרן גוש עציון וכן ניתן לשלוח עוגות לחיילים דרך מאפיית "אינגליש-קייק" שבצומת הגוש.

    את "הפינה החמה" הקימו רותי גליס ואוסי ששון, תושבות גוש-עציון ששכלו את בעליהן בתקופת האינתיפאדה השנייה, כאשר היו בדרכם לביתם. כיום מתנדבים רבים מסייעים להם בתפעול המקום.

    דוידי פרל, ראש המועצה האזורית גוש-עציון: "מרגש מאוד ומחמם את הלב לראות את האזרחים הרבים אשר פותחים את בתיהם, תורמים, מתנדבים ומסיעים לכוחות הביטחון, אשר עושים לילות כימים בכדי להשיב את הבנים החטופים. זה המינימום שאנו יכולים לעשות כדי להודות להם על כך, ולהקל ולו במעט על השתתפותם במבצע"
    image

    image (1)



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כפרהה על החיילים שלנו אין עליהם!!!!!!!!!